BAKKERIJ DE SIDE

Recentebeoordeling


4 sterren uit 655 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bakkerij de Side. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 18:11 De smaak was redelijk.We haden een grootte kip döner besteld.Helaas merken we als klant dat daar ook krimp flatie is.
6 jun 2026 om 6:35 er was deze keer niet gelezen, we hadden een turkse pizza en een kapsalon besteld beide zonder sambal maar met knoflooksaus. op de turkse pizza zat alleen sambal ( knoflooksaus was nergens) en op de kapsalon zat ook sambal. wij baalde allebei behoorlijk
29 mei 2026 om 21:16 De kinderen zijn altijd blij met de kapsalon en Turkse pizza
21 mei 2026 om 8:08 Altijd lekker. Ben hier nog nooit teleurgesteld!
16 mei 2026 om 17:49 altijd heerlijk en super snel bezorgd!
15 mei 2026 om 11:26 Heerlijke kapsalon en Turkse pizza’s
15 mei 2026 om 10:58 Was lekker,soms wel hele blokken doner bij de kapsalon
9 mei 2026 om 21:28 good quality
28 apr 2026 om 20:22 Altijd heerlijk en snel als ik een lange dag heb gehad en geen energie meer heb om te koken.
21 apr 2026 om 21:23 Bakkerij Side is een begrip in Gouda! De twee broers hebben al jarenlang een goedlopende zaak. Meestal bestel ik bij hun locatie, het is een leuk punt om op het bankje te zitten en het gelijk op te eten. Turkse pizza was weer superlekker!